S’elaborarà un Pla de dinamització comercial, el qual posteriorment es desenvoluparà. En la seva elaboració intervindran els diferents agents.
Algunes de les iniciatives a realitzar són les següents:
- Campanya promocional “compra a prop de casa” realitzada amb l’objectiu de fidelitzar la clientela, en la qual es repartiran butlletes als consumidors que facin compres superiors a 8 euros, algunes de les quals estan premiades amb diferents regals i tres xecs de 100 euros
- Participació de les botigues a la fira medieval que es desenvolupa al nucli antic
- Organització d’una fira gastronòmica en la qual es donaran a conèixer els nostres productes locals: coca amb recapte, avellana, oli, botifarres, etc.
- Organització d’una campanya de promoció de l’orxata d’avellana
- Elaboració d’un tríptic informatiu amb indicació de les zones d’estacionament properes al nucli antic
- Informació sobre la nova zona d’estacionament al Raval Sant Pere
- Elaboració d’una guia de comerç del nucli antic
- Campanya “fen poble, comprem a la Selva: més còmode i ràpid, més barat, més nostre, més a prop”, de promoció del comerç local i amb un especial èmfasi al nucli antic
Inclourà també iniciatives diverses destinades a incrementar l’oferta de serveis destinats als clients